بازی Elden Ring یکی از سرسخت ترین باس های بازی بعد از آپدیت حتی سخت تر شده است

بازی Elden Ring یکی از سرسخت ترین باس های بازی بعد از آپدیت حتی سخت تر شده است

بازی اکشن RPG Elden Ring از FromSoftware بدون شک یکی از سخت‌ترین بازی‌های موجود در حال حاضر برای بازیکنان است، و حتی اگر توسعه‌دهندگان به اندازه کافی حواس‌شان به تنظیم برخی از باس‌های سخت‌تر و ایجاد تغییرات تعادلی در اینجا و آنجا از طریق وصله‌های مختلف است. به نظر می رسد یکی از این تغییرات ناخواسته کار را برای بازیکنان سخت تر کرده است.

 

توسط بازیکن "Let Me Solo Her" از طریق Eurogamer ، که طی هفته‌ها به خاطر عادت خود به کمک به بازیکنانی که با باس‌ها درگیر هستند، محبت زیادی را از جامعه به دست آورده است .

 

Let Me Solo Her  باگ را ضبط کرد و در YouTube پست کرد. باس قرار است خود را درمان کند اما فقط زمانی که بازیکنی را ضربه می زند. با وجود این باگ، او در هر زمانی که بازیکن دیگری احضار شود، خود را درمان می کند. امیدواریم که توسعه دهندگان یک Hot-Fix یا یک پچ جدید برای رفع مشکل ارائه دهند.

 

Elden Ring در حال حاضر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/b236

خبرنامه بازی ها

گالری